dålig på att skriva, jag vet.

2009-07-06 / 12:26:30
har inte alls haft nå tid för att skriva nå är så mycket att göra nu så finns knappt tid för att sova men tror de börjar lugna ner sig.
HAr snart flyttat in helt i min lägenhet =) ska göra klart de sista imorn och på onsdag har jag tänkt.
de är inte så mycket kvar som ska flyttas lite små saker och katterna men sen ska allt ställas på plats. måste fylla kyl och frys och köpa lampor. snälla mamma ringde från verberg idag och frågade om jag ville ha nå när dom skulle åka till Ullared så jag önskade mej lampro så får se om de blir nå. vore skönt för är bra dyrt att flytta, har redan gjort av med 10 000 kr! helt sjuk får lite ont i magen när jag tänker på det. och då har jag som sagt inte köpt in allt klart än men få kanske hålla ut lite på det.

ska åka till jobbet nu, ska in tidigare för personal som är sjuk. aja bara att köra på.

har haft en super trevlig helg men är lite sliten nu.

Hade en mysig kväll med flickorna hos Linnéa igår, stumpan fyllde år så de blev fika och massa snack så mysigt!

har en underbar pojkvän som ställer upp till max,  du är underbar! och tack för all hjälp med flytten darling =)

ha en härlig måndag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: